نام شما:
ایمیل مقصد:

باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا: فرصت تاریخی برای حصول توافق جامع هسته ای با ایران وجود دارد.

باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا: فرصت تاریخی برای حصول توافق جامع هسته ای با ایران وجود دارد.


گروه: اخبار، نگاه وتحولات بین المللی
تاریخ درج: 1394/3/19
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما یادآورشد که گروه هفت در کنار اوکراین خواهد بود و موافقت کرده که تحریم های اقتصادی علیه روسیه تا زمانیکه به طور کامل توافقنامه آتش بس مینسک را اجرا نکند، پابرجا بماند. اوباما در مورد تحریم ها علیه روسیه گفت که این تحریم ها اقتصاد روسیه را تضعیف کرده است. رییس جمهور آمریکا گفت: نیروهای روسیه همچنان به فعالیت هایشان در اوکراین ادامه می دهند. اوباما گفت که کشورهای صنعتی جهان آماده هستند در صورت نیاز به طور چشمگیری تحریم ها علیه روسیه را تشدید کنند.

وی افزود: تا زمانیکه روسیه و جدایی طلبان تحت حمایت مسکو به طور کامل توافقنامه آتش بس در اوکراین را اجرا نکنند، تحریم ها به قوت خود باقی خواهد ماند. در روزهای اخیر شاهد این بودیم که نیروهای روسی همچنان به فعالیت های خود در شرق اوکراین ادامه می دهند.

رییس جمهوری امریکا در مورد اقدامات آمریکا و هم پیمانانش علیه گروه تروریستی داعش تصریح کرد: ما هنوز یک استراتژی کامل در این رابطه نداریم. باید سرعت آموزش نیروهای عراقی افزایش یابد. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان نشست گروه ۷ در آلمان ضمن «موقت» خواندن پیروزی تروریست‌های داعش در شهر الرمادی عراق، آنرا دستاوردی تاکتیکی برای داعش دانست.

 «باراک اوباما» با اشاره به آخرین تحولات میدانی در شهر الرمادی واقع در استان الانبار عراق گفت: پیروزی داعش در این شهر دستاوردی تاکتیکی به شمار می رود. وی ضمن «موقت» توصیف کردن این پیروزی تصریح کرد: با وجود فراز و نشیب هایی که پیش خواهد آمد اما شک ندارم که شهر الرمادی از لوث داعش پاکسازی خواهد شد. اوباما در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: ایالات متحده آمریکا به ارائه آموزش نظامی به نیروهای عراقی ادامه می دهد.

اوباما همچنین به مذاکرات هسته ای گروه 5+1 با ایران اشاره کرد و گفت: فرصت تاریخی برای حصول توافق جامع هسته ای با ایران وجود دارد. وی یادآورشد که مساله هسته ای ایران در دستور کار نشست رهبران جی 7 قرار گرفت. اوباما افزود: ما در مورد مذاکرات هسته ای ایران رایزنی کردیم. ما در مسیر حرکت به سوی مراحل نهایی مذاکرات همچنان متحد هستیم

بستن http://www.modarair.com/news/اخبار-بین-المللی/1394-03-19-21-07-12.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497757     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: