نام شما:
ایمیل مقصد:

ورلد تریبیون : اوباما به دنبال مصالحه با ایران است

ورلد تریبیون : اوباما به دنبال مصالحه با ایران است


گروه: اخبار، نگاه وتحولات بین المللی
تاریخ درج: 1391/11/9
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

آفتاب: یک روزنامه آمریکایی دلیل کنار گذاشتن یک مقام ارشد نظامی این کشور را برنامه های اوباما برای نزدیک شدن به ایران عنوان کرد. 

روزنامه آمریکایی ورلد تریبیون در گزارشی نوشت: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با هدف دست یابی به راه حلی برای مسئله هسته ای ایران و خروج از تنگنای هسته ای ایران، در حال ارسال نشانه ها و علائم مثبت به ایران است.

به نوشته این روزنامه، اوباما در همین راستا، ژنرال "جیمز ماتیس" که به ارائه هشدارهای جدی درباره برنامه هسته ای ایران معروف است، از ریاست فرماندهی مرکزی آمریکا (فرماندهی نظامیان آمریکا در منطقه خاورمیانه) مستقر در قطر، برکنار کرد.

ورلد تریبیون اضافه کرد: برنامه های جدید دولت امریکا با هدف مصالحه با ایران است.

این روزنامه ادامه داد: تصمیم اوباما به بازنشستگی ژنرال ماتیس در ماه مارس گذشته به جاری آگوست ۲۰۱۳، به برنامه های او برای سرعت بخشیدن به مرحله انجام مذاکرات با تهران مرتبط است.

از سوی دیگر، روزنامه نیویورک تایمز هم در مطلبی نوشت: خبر ناگهانی اعلام شده از سوی علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه ایران درباره پیشنهاد تهران برای برگزاری مذاکرات ۱+۵ در قاهره ، اقدامی در راستای معطل کردن روند مذاکرات است.

به گزارش عصر ایران،این روزنامه افزود: جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند با سوء استفاده از نام مصر، با غرب و به ویژه آمریکا بازی کند.

بستن http://www.modarair.com/news/اخبار-بین-المللی/1391-11-09-13-46-19.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 496063     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: